زیبایی

عوامل موثر در لبخند زیبا

عوامل موثر در لبخند زیبا

عوامل موثر در لبخند زیبا چیست ؟ چرا به بعضی لبخند ها نمره بالاتری می دهیم ؟ چرا خنده بعضی افراد جذاب است و خنده بعضی افراد دارای اتوریته و بعضی ها لبخندشان مهربان است و بعضی لبخندها خام و بازیگوش و گستاخ ؟

عوامل موثر در لبخند زیبا کدام است :

۱ـ شکل صورت :یکی از مهمترین عوامل در ارزیابی طرح لبخند شکل و فرم صورت است. به عنوان مثال ،دندانپزشکان زیبایی برای طراحی خط لبخند کسانی که صورت بلندی دارند بیشتر بر روی عرض تاکید میکنند تا ظاهری متناسب به دست آید. و برای کسانی که در قسمتهای میانی صورتشان ظاهری جذاب دارند سعی میکنند کانون توجه چشم را در میانه صورت متمرکز نمایند . این کار باعث میشه لبخند زیبا تر شود.

۲ـ انتظارات شخص: می خواهید در نظر دیگران چگونه جلوه کنید ؟در لبخند عاقلانه ظاهری معقول تر و باهوش تر پیدا می کنید.این لبخند به صورت شما زیبایی همراه با جدیت و تفکر خواهد بخشید و لبخند جوانی به شما ظاهری پرانرژی تر و بی باک تر می دهد . انتظارات شما در مورد واژه لبخند زیبا مهم است.

۳ـ سن: می خواهید چند ساله به نظر برسید؟ هنگامی که دو دندان جلوی شما بلند تر باشد جوانتر به نظر می رسید.همچنین دندانهای سفیدتر باعث جوانتر به نظر رسیدن شما می شود. بر عکس دندانهای در یک سطح و با رنگ تیره تر باعث بالا رفتن سن شما خواهد شد.

امروزه میزان آگاهی افراد جامعه در زمینه تاثیر ظاهر دندانها در روابط فردی و اجتماعی بسیار بالا رفته است. میزان مراجعین دندانپزشکان برای زیبا سازی دندانها روز به روز بیشتر می شود.درمانهای دندانپزشکی زیبایی بر خلاف تصورات اولیه ، درمانهای لوکس و خاص افراد مرفه جامعه نیست و در بسیاری از موارد تاثیر فوق العاده ای در اعتماد به نفس شخص و بهبود وضعیت روحی و روانی او و نهایتا افزایش بهره وری شخص در اجتماع دارد.
لبخند زیبا یکی از نیاز های اولیه در مراودات اجتماعی و کاری شده است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *