مطالب آموزشی

لزوم مراجعات منظم به مطب دندانپزشکی

لزوم مراجعات منظم به دندانپزشک

مراجعه به مطب دندانپزشکی:

اغلب افراد هنگامی به دندانپزشک مراجعه می کنند که درد – عفونت – آبسه یا حساسیت به سرما و ‏گرما و یا گیر غذایی در ناحیه ای از دهان دارند و یا قسمتی از دندانشان می شکند .
حقیقت این است که در این موارد عمر دندانها کم شده است و هزینه اعمال دندانپزشکی برای درمان ‏بیشتر شده است ‏و حتی چندین برابر شده است . مراجعه به موقع به مطب دندانپرشکی شما را از هزینه های بالا معاف می کند .

با توجه به این اصل که اگر واقعا مشکلی وجود داشته باشد درمان سریعتر عمر بیشتر دندان را ‏تضمین می کند و کار آرایی آن را بیشتر می کند و هزینه کمتری را هم شامل می شود . لزوم معاینات ‏دوره ای قبل از تخریب بیشتر دندانها مورد توجه قرار می گیرد . زیرا اگر ما چشمانمان را بر روی ‏مشکل ببندیم آن مشکل روزبروز بیشتر می شود و با عدم اهمیت ما متوقف نخواهد شد ‏‏ ‏.

در معاینات ۶ ماهه، دندانپزشک به کمک معاینه چشمی ، دوربین دیجیتال داخل دهانی و رادیوگرافی ‏های کوچک و یا تمام فک ، در صورت وجود پوسیدگی و یا مشکلات عفونت و نشان دادن آن بکمک ‏‏ کامپیوتر و مانیتور به مراجعین آنها در جریان کامل مشکل قرار می گیرد و در صورت نیاز درمان صورت می پذیرد ‏.

در مطب دندانپزشکی دکتر سهرابی با دستگاه پیشرفته ویستا کم می توانید پوسیدگی ها را قبل از توسعه در ساختار عاجی تشخیص دهید و درمان های خود را در حداقل اسیب به دندان ها انجام دهید . یادمان باشد نسج سالم دندان ارزشمندترین سرمایه غیر قابل تجدید در محیط دهان شماست. به مطب دندانپزشکی برای پیشگیری فکر کنیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *