ترمیم دندان قدامی با کامپوزیت

تکنولوژی پیشرفته در دانش مواد دندانی دندانپزشکی ، راه های فراوانی را پیش روی دندانپزشک شما می گذارد که دندان های شما را به طبیعی ترین شکل ممکن بازسازی کند. این که روش های مختلفی برای ترمیم دندان های شما در ناحیه زیبایی(استاتیک زوم) وجود دارد بسیار جذاب و ایده آل است و لازم است شما اطلاعات مناسبی در مورد هر کدام از آن ها داشته باشید.

در این مطلب بیشتر به توانایی های کامپوزیت در بازسازی دندان های قدامی خواهیم پرداخت .
کامپوزیت ها که به مواد ترمیمی سفید یا همرنگ دندان معروفند با چنان سرعتی پیشرفت کرده اند که درصورتی که توسط کمپانی معتبری ساخته شده باشند و با تکنیک حساس توصیه ‏شده توسط کارخانه ، بوسیله دندانپزشک با تجربه کار شوند میتوانند سالهای سال زیبایی و تازگی بی رقیبی را به ارمغان آورند . استحکام کامپوزیت ها روز به روز در حال بهینه شدن است و پالیش پذیری آنها بصورت غیر قابل تصوری در حال تکامل است.شاید دیر زمانی نباشد که کامپوزیت ها یکه تاز بازسازی در دندان های بشوند که امروزه فقط به روکش های چینی برای درمان موفق آن ها فکر میکنیم.
آنچه که در درمان های کامپوزیتی نقطه قوت و مرکز توجه موافقان آن میباشد ایجاد تراش کمتر در نسج سالم دندان همراه با بازسازی دندان به شکلی کاملا طبیعیست . یک درمان خوب کامپوزیتی ندرتا بوسیله چشم قابل تشخیص است. و البته نباید فراموش کرد که کامپوزیت نیاز به بهداشت خوب دارد وگرنه هزینه های مادی و معنوی زیادی را به صاحبش تحمیل میکند.به هر حال شما وقتی اتومبیلتان بنز است باید مراقبت ها و سرویس هایش را با وسواس بیشتری انجام دهید.
موادی که در مطب دکتر محمد رضا سهرابی در قسمت ترمیم استفاده میشود به ترتیب اولویت مربوط به شرکت های زیر میباشد. در هنگام درمان این حق برای شما محفوظ است که از نوع متریال بکار رفته آگاهی دقیق داشته باشید و از دندانپزشک خود سوال کنید. برای رفتن به سایت شرکت های سازنده مواد دندانی لطفا روی نام آن ها کلیک کنید.
  • KEER (آلمان -ایتالیا-آمریکا)
  • BISCO(آمریکا)
  • FGM (برزیل)
  • ۳M (آمریکا)
  • CAVEX(آلمان)

نمونه ای از لمینیت با کامپوزیت

6316tekrar

در تصویر فوق که در کلینیک دکتر سهرابی انجام شده تمامی دندان های که در خط لبخند مشاهده میفرمایید با کامپوزیت ترمیم شده است
برای مشاهده عکس قبل از کار اینجا را کلیک کنید