زیبایی

خط لبخند هالیوودی

خط لبخند هالیوودی

در مقالات بسیاری در لبخند برتر در مورد اصلاح خط لبخند سخن گفتیم و از ویژگی های طراحی خط لبخند آگاه شدیم. همان طور که می دانید داشتن دندان های سفید و مرتب تاثیر مثبتی در زیبایی دارد و در افزایش اعتماد به نفس موثر است. لبخند هایی که امروزه در سینما و تلویزیون می بینیم که بسیار زیبا می باشند همگی نمونه ای از لمینیت کامپوزیت و یا لمینیت های چینی می باشد که در زیبایی افراد و طراحی خط لبخند موثر است. اگر شما از لبخند خود ناراضی هستید به سادگی با مراجعه به دندانپزشکی زیبایی می توانید طراحی خط لبخند را برروی دندان های خود انجام دهید. دندانپزشکان زیبایی با طراحی لبخند زیبا با ونیر های کامپوزیتی در سریع ترین زمان می توانند خط لبخند زیبایی را برای شما ایجاد کنند. دنداپزشکان در راستای زیبایی دندان های شما می توانند یک یا چندی از موارد زیر را برروی دندان های شما انجام دهند.

طراحی خط لبخند با ترمیم دندان

با توجه به مهارت و تخصص دندانپزشکی زیبایی ممکن است یکی از مواد موجود را برای پر کردن دندان ها انتخاب کند. دندان پزشکی زیبایی قبل از شروع فرایند طراحی خط لبخند باید دندان ها را بررسی کند و پوسیدگی ها را رفع کند. ترمیم دندان با مواد کامپوزیتی موجب زیبایی دندان ها می شود و فرایند طراحی خط لبخند را همگام می سازد, چرا که مواد کامپوزیتی به رنگ دندان می باشد و زیبایی خط لبخند را افزایش می دهد.

تصویر زیر نمونه ای از ترمیم دندان قدامی با کامپوزیت می باشد که توسط دکتر سهرابی انجام شده است. فرد دارای خط لبخند مناسبی نمی باشد و از آنجایی که از هموطنان آذری زبان می باشند و زمان کافی برای درمان وجود نداشت مقداری از پوسیدگی های دندان با کامپوزیت درمان شد و درمان لثه به همکاران عزیز در شهر بیمار واگذار شد.

طراحی خط لبخند با ترمیم دندان

طراحی خط لبخند با بلیچینگ

در مقالات بسیاری در لبخند برتر در مورد بلیچینگ در راستای اصلاح خط لبخند صحبت کردیم و با روش های بلیچینگ آشنا شدیم. همان طور که می دانید در بسیاری از مواقع دندان پزشکان زیبایی با توجه به نظم و ترتیب دندان های شما و در راستای اصلاح خط لبخند بلیچینگ در مطب و خانگی را به شما پیشنهاد می دهند و به این ترتیب می توانید داشتن لبخند زیبا را تجربه کنید.

طراحی خط لبخند با ونیر کامپوزیت

بسیار دیده شده است که فرد دارای نظم مناسبی در دندان های خود نمی باشد و وقت کافی برای ارتودنسی ندارد در نتیجه برای اطلاح خط لبخند وی از انواع ونیر کامپوزیت ها استفاده می شود. ونیر کامپوزیت ها یا همان لامینیت, روکش هایی هستند که بر روی دندان قرار می گیرند و عیوب دندان را در کمترین زمان رفع می کنند. نکته ای که در این نوع ونیر ها وجود دارد این است که در بسیاری از مواقع برای داشتن رنگ هالیوودی در دندان های از این ونیر ها استفاده می شود تا رنگ مناسبی در دندان ایجاد شود. ونیر ها تمام عیوب دندان از جمله بدر نگی, بد شکلی و فاصله های دندانی را برای داشتن خط لبخندی زیبا می پوشاند.

تصویر زیر نمونه ای از ونیر کامپوزیت است که جهت اصلاح خط لبخند توسط دکتر سهرابی انجام شده است وعلاوه بر مرتب شدن دندان ها جلوه ای خاص در رنگ دندان ها ایجاد شده است.

طراحی خط لبخند با ونیر کامپوزیت

طراحی خط لبخند با ایمپلنت

در بسیاری از مواقع دندان های بیماران مراجعه کننده از دست رفته است و یا دندانی وجود ندارد. یکی از فرایند های اصلاح خط لبخند ایمپلنت های دندانی می باشد که امروزه جایگزین دندان های مصنوعی شده است. این نوع ایمپلنت ها که به استخوان فک متصل می شوند جلوه ای طبیعی در دندان های ایجاد می کند و به عنوان دندان دائمی موجب ایجاد خط لبخندی هالیوودی می شود.

طراحی خط لبخند با پروتز دندانی

بسیار دیده شده است که بیماران مراجعه کننده دارای هزینه کافی برای انجام ایمپلنت بر روی دندان ها و اصلاح طرح لبخند نیستند و در این مواقع از پروتز های ثابت و متحرک برای بازگرداندن دندان های از دست رفته استفاده می شود و خط لبخندی زیبا در دندان های ایجاد می شود

موارد اشاره شده تنها فرایند های اصلی در طراحی لبخند هالیوودی می باشد که توسط دندان پزشکان زیبایی انجام می شود تا بتوانید خط لبخند زیبا داشته باشید و اعتماد خود را افزایش دهید.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *