ایمپلنت های دندانی :

اگر شخصی یک یا چند دندان را از دست داده باشد و یا کاملا بدون دندان باشد بمنظور جایگزینی دندان‌های از دست رفته می‌تواند از ایمپلنت های دندانی استفاده نماید. یک ایمپلنت دندانی پایه کوچکی از جنس فلز تیتانیوم یا آلیاژهای تیتانیوم می‌باشد .

این فلز به وسیله استخوان‌ها براحتی پذیرفته می‌شود و اتصال استخوان فک با این فلز بخوبی صورت می‌پذیرد . واژه اتصال ایمپلنت به استخوان (Osseoitgration) خیلی زیاد در این رابطه استفاده می‌شود که منظور از آن پیوستگی و اتصال ایمپلنت دندانی با استخوان فک می‌باشد .

ایمپلنت دندانی که جایگزین ریشه دندان می‌گردد دارای شیارهای ظریفی بر روی سطوحش می‌باشد که در استخوان فک پیچ می‌گردد ایمپلنت در داخل حفره‌ای که توسط دریل ایجاد شده است قرار می‌گیرد. اصلی‌ترین هدف در نصب یک ایمپلنت رسیدن به یک اتصال فوری با استخوان اطراف آن می‌باشد. این امر یک پایداری اولیه را بوجود خواهد آورد که با گذشت زمان بوسیله افزایش بیشتر توده استخوانی بر روی سطح زیر میکروسکوپی ایمپلنت محکمتر خواهد گردید.

implant1

ایمپلنت دندان نوعی پایه تیتانیومی سازگار با سلول های بدن است . از ایمپلنت های دندانی به عنوان جایگزینی مناسب و دائمی به جای یک یا چند دندان از دست رفته استفاده می شود. پس از قراردادن ایمپلنت توسط دندانپزشک در داخل استخوان فک، با استخوان سازی سلول های استخوان ساز در سطح ایمپلنت، استخوان فک به ایمپلنت جوش می خورد. فرآیند جوش خوردن معمولا ۳ تا ۴ ماه طول کشیده، سپس قسمت تاج و روکش دندان ساخته شده و بر روی پایه قرار می گیرد.

ایمپلنت دندانی توسط شرکت های مختلفی تولید می گردد و علی رغم اصول اولیه مشترک دارای تفاوت های در طراحی و سطوح خود میباشند که باعث می شود تفاوت های متنوعی در سیستم های جراحی و پروتزی داشته باشند . زمان نصب پروتز های دندانی متکی بر ایمپلنت از یک روز تا شش ماه ممکن است متغییر باشد . ما این امکان را فراهم کرده ایم که معتبر ترین سیستم های موجود در بازار جهانی را با قیمت های منصفانه در اختیار بگیرید .

مشاوره و ارائه طرح درمان را از لبخند برتر فراموش نکنید

با ما تماس بگیرید

۰۲۱۲۶۷۶۸۷۱۹

۰۹۱۹۱۰۰۰۵۳۳