توصیه های لازم

توصیه ی لازم سدیشن در دندان پزشکی

سدیشن در دندان پزشکی

توصیه های لازم برای سدیشن در دندان پزشکی :

سدیشن در دندان پزشکی ، یک خاطره خوشایند خواهد بود و حتی شما را از ترس های آتی دور تر خواهد کرد به شرط آنکه اطلاعات درستی در قبل و بعد درمان داشته باشید و ان ها را انجام دهید . ما در این جا مجموعه اطلاعاتی را برایتان جمع آوری کرده ایم که محصول تجربه و اندوخته همراهی با مراجعین عزیزی است که تعدادشان در کمتر مرکز دندانپزشکی با کلینیک لبخند برتر قابل قیاس است . از اعتماد شما صمیمانه تشکر میکنیم .
بنابر این اگر کاندید این نوع درمان شده اید حتما توصیه های مربوطه را بخوانید .

توصیه های لازم قبل از سدیشن در دندان پزشکی :

  1. قبل از شروع درمان لازم است حضورا معاینه شوید و امکان حضور مستقیم در جلسه درمانی به دلایلی از جمله دوری راه ممکن نیست .
  2. هر گونه سابقه درمانی و پزشکی و حتی مصرف مواد محرک و مخدر در گذشته و حال را اطلاع دهید .
  3. پروتکل درمانی که به شما ارایه می گردد را با دقت بسیار بالا برسی کنید و هر گونه تغییر در تصمیماتتان را ۴۸ ساعت قبل اطلاع دهید تا برنامه درمانی شما و همکاران مجموعه دچار اختلال نگردد .
  4. یک جلسه بیهوشی بصورت نرمال سه ساعت تا سه و نیم ساعت می تواند ادامه یابد و در صورت پایان نیافتن کار درمانی نمی توانیم زمان سدیشن را اضافه کنیم و لازم است ادامه درمان ها به جلسه دیگری موکول گردد .
  5. بهتر است ۵ ساعت قبل از شروع درمان غذای سنگین میل نکنید ولی بهتر است دو ساعت قبل از حضور و با رعایت ملاحظات پزشکی شخصیتان یک میان وعده مقوی و کم حجم میل کنید . ( مثل شیر و عسل و یا نسکافه و خرما ) .
  6. حتما و حتما و حتما و حتما لازم است یکی از نزدیکان خود را همراه بیاورید تا درصورت اجبار به تغییرات احتمالی و غیر قابل پیش بینی بتواند جای شما تصمیم بگیرد .
  7. در نظر داشته باشید هماهنگی با متخصص بیهوشی و تیم درمانی به هماهنگی نیاز دارد پس صبوری بیشتری لازم است .

 

توصیه های لازم بعد از سدیشن در دندان پزشکی :

  1. بعد از پایان درمان ، متخصص بیهوشی تا بازیابی هوشیاری مجدد کنار شما خواهد ماند ولی شما تا سه یا چهار ساعت به صد در صد هوشیاری نخواهید رسید بنابر این نباید رانندگی کنید و نباید آشپزی کنید و نباید کارهای حساس انجام دهید .
  2. ندرتا بعد از سدیشن حالت تهوع و خارش پوست مشاهده میگردد . این موارد و ماکزیمم تا چهار ساعت بر طرف می گردد .
  3. بعلت حالت آرام و بی تحرکتان تا حدود ده ساعت ، از برنامه های ورزشی و میهمانی های پر تحرک اجتناب کنید .

 

 

[alert type=”success” title=”توضیحات بیشتر” grey_skin=1 ]اگر مایل هستید در مورد بیهوشی در دندانپزشکی اطلاعات بیشتری داشته باشید روی دکمه آبی زیر کلیک کنید .[/alert]

[cws_button type=rounded size=medium link=/بیهوشی-در-دندانپزشکی/# ]بیهوشی در دندانپزشکی[/cws_button]

 

146 thoughts on “توصیه ی لازم سدیشن در دندان پزشکی

  1. مهرداد گفت:

    سلام و عرض ادب و خسته نباشید
    اقای دکتر بنده ۳۷ ساله هستم از اصفهان و قبلا عصب کشی کردم و حتی دندانهای عقلم را کشیدم البته با دردهای زیاد و خاطرات بد دنداپزشکی تمام شد
    شاید بخاطر مواد بی حسی بی کیفیت یا تزریق کم یا متخصص نبودن دندانپزشک برای بی حس کردن دندان بوده
    ولی هرچه بود باعث شد درمان دندانهای باقی مانده به تعویق بیفتد و من را از دندانپزشکی دور کند شاید خیلی از دوستان به صحبت های بنده بخندند ولی ترس و استرس در میان افراد متفاوت است
    سوال من از شما اقای دکتر و دوستانی است که برای درمان خود تلاش میکنند تا مثل خیلی از افرادی به زندگی عادی خود بازگردند سوال این است که چکاری باید انجام دهیم شما و یا همکاران در کدام شهرها سدیشن انجام میدهید و ایا امکان برنگشتن فرد از سدیشن هست؟؟؟
    و یا اگر کسی از دوستان در اصفهان کسی را سراغ دارد اطلاع رسانی کنید
    لطفا پاسخ دهید زیرا ثانیه ها برای یک بیمار با ارزش است
    باتشکر

    1. فرهمندفر گفت:

      درود بر جناب دکتر سهرابی و تیم لبخند برتر، خواستم این‌جا تجربه خودم رو با دیگر دوستان به اشتراک بذارم. بنده به دلیل ترس شدید و فوبیای دندان‌پزشکی سال‌ها به دندانپزشک مراجعه نکردم تا این‌که پوسیدگی کار دستم داد و دندونم شروع به کنده‌شدن تدریجی کرد. از طریق سایت با دکتر سهرابی عزیز آشنا شدم و بسیار خوشحال شدم که ایشون با کمک همکارشون که متخصص بی‌هوشی هستن سدیشن هم انجام میدن، وقت معاینه گرفتم و خدمتشون رسیدم یه مدت بعد از این‌که وارد فضای مطب شدم و با جناب دکتر صحبت کردم آرامش گرفتم و مطمئن شدم که جناب دکتر بسیار حرفه‌ای هستن. دیروز وقت داشتم و سدیشن انجام شد. هیچ درد و استرسی نداشتم. با تمام وجود از جناب دکتر سهرابی تشکر می‌کنم که بسیار انسان مثبت، بزرگوار و پزشکی لایق هستن. هم‌چنین از تیم لبخند برتر سپاس‌گزارم که سرشار از انرژی مثبت هستن. آرزوی توفیق و سرافرازی روزافزون برای تیم لبخند برتر به‌ویژه جناب دکتر سهرابی دارم. در پناه حق باشید.

      1. دکتر سهرابی گفت:

        سلام و سپاس از مهرتان

  2. محمد گفت:

    سلام وقت بخیر
    من قبلاً یک بار مراجعه کردم و با سدیشن کارم به راحتی انجام شد. وقت مجدد میخواستم مطب دایر هست الآن؟

    1. دکتر محمد رضا سهرابی گفت:

      سلام محمد اقای عزیز
      مطب در تاریخ نوشتن این پاسخ باز شده است .
      امیدوارم به پیک ششم وارد نشویم .

    2. مهرداد گفت:

      سلام شما تهران مراجعه کردید و با همراه بودید و با بیهوشی فرق دارد؟
      چه کارهایی رو انجام دادید و هزینه سدیشن چقدر میشود
      لطفا و خواهشا جواب دهید

  3. مهسا ملكي گفت:

    سلام آقای دکتر الان سدیشن در مطب انجام میدید !؟ قبلا فرموده بودید بخاطر شرایط کرونا فعلا انجام نمیشه میخواستم ببینم الان انجام میدید یا همچنان انجام نمیشه

    1. دکتر سهرابی گفت:

      سلام بزرگوار
      به زودی ارایه خدمات مربوطه برای افراد واکسینه شده انجام میشود

  4. محمد گفت:

    سلام آقای دکتر من دندونام بی حس نمیشه چند بار رفتم دکتر با سوزن بی حسی زد بعد با ابزارش یک فشاری آورد که حالم بد شد ضعف کردم پیش هر دکاری میرم میگم این موضوع رو اصلا درک نمیکنه و من واقعا هم از دردش و هم اینکه ۶تا دندونم‌احتیاج به عصب کشی دارند ویک سوال دیگرم اینه آیا شما با بیمه نیرو مسلح قرارداد دارید
    تشکر

    1. دکتر محمد رضا سهرابی گفت:

      سلام محمد عزیز
      در صورتی که دندان ها بی حس نمی شوند بایستی تحت بی هوشی درمان ها را دریافت نمایید . سدیشن با بیهوشی متفاوت است . لطفا به مراکزی که اطاق عمل دارند مراجعه فرمایید .
      موفق و خندان باشید

  5. ماریا گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    من اصلا از دندانپزشکی ترسی ندارم و قبلا چند تا از دندونهامم درست کردم اما به دلیل واقعه، دچار مشکل شدم و مشکل گگ شدید پیدا کردم طوری که حتی مسواک زدن برام خیلی سخت شده. تو این مدت هم چند بار به دندانپزشک مراجعه کردم اما به دلیل تهوع بیش از حدم نتونستن کار انجام بدن‌ میخواستم بدونم ایا سدیشن رو من هم جواب میده؟

    1. دکتر محمد رضا سهرابی گفت:

      سلام خانم ماریا
      رفلکس گگ به خوبی با سدیشن کنترل می شود . در نظرات همین پست می توانید نظرات مراجعین قبلی را بخوانید . پیشنهاد میکنم برای معاینه و بررسی اولیه مراجعه فرمایید .
      موفق باشید

  6. فردوس گفت:

    سلام خسته نباشید…برای بزرگسالان که فوبیای دندانپزشکی دارند سدیشن انجام میدید تو این اوصاع کرونا یا نه اگر جواب بدید ممنون میشم دندونام خیلی اوصاعش خرابه وبرام مشکل ایجاد میکنه

    1. دکتر محمد رضا سهرابی گفت:

      سلام بزرگوار
      تا عادی شدن شرایط امکان انجام درمان با سدیشن را نداریم .
      موفق باشید

  7. زهرامرادیان گفت:

    سلام من تابه حال دندان پزشکی نرفتم وخیلی هم ترس دارم ایادراصفهان سدیشن انجام میشه واسه بزرگسالان

    1. دکتر محمد رضا سهرابی گفت:

      سلام بزرگوار
      تا جایی که اطلاع دارم چندین مرکز ارایه دهنده خدمات سدیشن در اصفهان داریم ولی این که در شزایط پاندمی این امکان را دارند یا خیر را بی اطلاع هستم .
      موفق باشید

  8. سلام اقا دکتر و خسته نباشید میخواستم بدونم که وقتی تو حالت بی حسی دندون رو عصب کشی میکنید یه درد کوچیکیو حس میکنید به نطرتون با سدیشن اون درد از بین میره و این که موقع سدیشن هیچ دردی از دندون را حس میکنیم دیگه

    1. دکتر محمد رضا سهرابی گفت:

      سلام خانم اکبری
      سدیشن یک درمان برای کنترل فوبیا و یا رفلکس گگ می باشد . مسلما در صورت انتخاب درست مسیر درمان دردی احساس نخواهد شد.
      موفق باشید

  9. حنید عبدالهی گفت:

    سلام وقت بخیر آقای دکتر امکان داره بفرمایید هزینه سدیشن چه مقدار است ممنون از وقتی که میگذارید

    1. دکتر محمد رضا سهرابی گفت:

      سلام بزرگوار
      برای دریافت اطلاعات مربوط به درمان سدیشن با شماره موبایل مطب تماس بگیرید .
      ۰۹۱۹۱۰۰۰۵۳۳

    2. نرگس گفت:

      سلام آقای دکتر من پسری ۴ساله دارم که ۱۵دندان خراب دارد نیاز به ترمیم و عصب کشی دارند
      برای درمان مراجعه کردم به کلینیک دندانپزشکی که پسرم همکاری نکرد و درمان یک دندان را نیمه رها کردند خواستم بپرسم این روش برای بچه ۴ساله خطری ندارد

      1. دکتر سهرابی گفت:

        سلام بزرگوار
        من چون کار اطفال انجام نمی دهم در این زمینه اطلاعات مناسبی ندارم که بهتون بدم . البته میدونم که کار اطفال با بیهوشی در دی کلینیک ها انجام میشه و امکان دریافت این خدمات را دارید .
        موفق و شاد باشید

  10. ناشناس گفت:

    با سلام و عرض ادب:اقای دکتر من ساکن اصفهان هستم ایا تونستید برام سوال کنید اصفهان سدیشن بزرگسالان کجا انجام میدند؟ و ایا با این روش علاوه بر کاهش ترس، بی حسی زدن و مراحل درمان رو احساس میکنیم

    1. دکتر محمد رضا سهرابی گفت:

      سلام عزیز
      من آشنای نسبت به مراکزی که در سایر استان ها ، خدمات سدیشن را ارایه می دهند ندارم . حتما با کمی تحقیق می توانید پیدا کنید . در مورد قسمت دوم سوالتون این پاسخ را می دهم که خیالت راحت باشه و شما هیچ چیزی را احساس نخواهید کرد .
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *