زیبایی

نمونه کار های اصلاح طرح لبخند

نمونه کار های اصلاح طرح لبخند

مجموعه ای از نمونه کار های اصلاح طرح لبخند

در مقاله های بسیاری در مورد اصلاح طرح لبخند و آنالیز طرح لبخند و مواردی از جمله خط لبخند و راهکار های زیبایی آشنا شده ایم. همان طور که می دانیم اصلاح طرح لبخند که به طراحی خط لبخند نیز معروف است ,فرایندی است که با داشتن دندان های سفید, زیبا, سالم و مرتب حاصل می شود. دندان پزشکان زییایی با آنالیز دندان های شما ممکن است با توجه به وقت و هزینه یکی از راهکار های عملی در داشتن طرح لبخند زیبا را به شما پیشنهاد دهند. از این رو با ارائه نمونه کار های از دکتر سهرابی شما را با فرایند اصلاح طرح لبخند بیشتر آشنا می کنیم . در متن زیر نمونه کار های اصلاح طرح لبخند را ببینید و مقایسه کنید .

اصلاح طرح لبخند با لمینیت کامپوزیت در فک بالا

تصویر زیر فردی است که دارای دندان های نامرتبی می باشد و لثه های بیمار نیز از شکل مناسبی برخوردار نبوده است در نتیجه برای اصلاح طرح لبخند و داشتن دندان های زیبا به دندانپزشکی زیبایی دکتر سهرابی مراجعه کرده است. پس از آنالیز های انجام شده بر روی طرح لبخند بیمار با انجام ۴ واحدی لمینیت کامپوزیت خط لبخند زیبا برای فرد ایجاد شده است. رنگ انتخابی دندان به انتخاب بیمار می باشد که با توجه به سلیقه بیمار در این تصویر رنگ دندان ها برای ایجاد طرح لبخندی زیبا کمی روشن تر از رنگ طبیعی دندان انتخاب شده است.

 اصلاح طرح لبخند با لمینیت کامپوزیت در فک بالا

اصلاح طرح لبخند و بازگرداندن جوانی

اصلاح طرح لبخند موجب جوانی و افزایش اعتماد بنفس می شود. علاوه بر اینکه تاثیر مثبتی در زیبایی دارد. تصویر زیر نمونه ای از اصلاح طرح لبخند دکتر سهرابی است. خانمی که مراجعه نموده بودند از لبخند خود راضی نبودند. شغل مدیریتی ایشان حساس و لازم بود علاوه بر بازگرداندن زیبایی و جوانی که بعلت سایش دندانی کمتر از حد واقعی به نظر میرسید ،حالت ابهت ، تعلقل در صورت ایشان تداعی و حفظ گردد. در نتیجه با آنالیز های انجام شده روی طرح لبخند, لمینیت کامپوزیت برای فرد تجویز شده است. با توجه به نظر بیمار رنگ طبیعی در لمینیت کامپوزیت دندان ها حاصل شده است تا در هنگام حضور در محیط کار بعلت رنگ طبیعی تر و اندازه نسبتا مساوی سانترال ها و لترال ها جدیت و تعقل محفوظ خواهد ماند.

اصلاح طرح لبخند و بازگرداندن جوانی

اصلاح طرح لبخند با ونیر کامپوزیت دو فک

تصویر زیر نمونه ای از لمینیت کامپوزیت جهت اصلاح طرح لبخند می باشد با وجود اینکه بیمار رنگ دندانی سفید و هالیوودی را می خواستند این روش برایشان انتخاب شده است. روکش های نازک کامپوزیتی در فک بالا و پایین قرار گرفته است تا بهترین نتیجه برای بیمار حاصل شود. این خانم با داشتن ۴۰ سال زیبایی پس از اصلاح طرح لبخند زیبایی بی نظیری بدست آوردند.

اصلاح طرح لبخند با ونیر کامپوزیت دو فک

اصلاح طرح لبخند در راستای بهبود رنگ و شکل دندان

مراجعه کننده جهت تغییر رنگ و شکل دندان ها به کلینیک پرستیز مراجعه کرده اند. با توجه به آنالیز طرح لبخند نیاز به استاندارد سازی لثه و اصلاح فرم دندان حس می شد که با درمان لولینگ لثه ها مشکل لثه ها بر طرف شده است. همچنین با لمینیت کاموزیت رنگ و شکل دندان ها ی مناسبی در راستای اصلاح طرح لبخند ایجاد شده است. درمان در کوتاه ترین زمان و با یک جلسه شش ساعت انجام شده است و بهترین نتیجه در طرح لبخند حاصل شده است.

اصلاح طرح لبخند در راستای بهبود رنگ و شکل دندان

اصلاح طرح لبخند با بستن فاصله دندان

داشتن دندان های نامرتب و با فاصله موجب ایجاد طرح لبخند نامناسب می شود. از این رو با توجه به اهمیت زیبایی فرد برای اصلاح طرح لبخند خود به دندانپزشکی مراجعه کرده است. خانمی بیست و شش ساله که بعلت فاصله دندانها ی قدامی بالا و رنگ زرد دندانها به مطب مراجعه نمود ، بعد از آنالیز اندازه های دندانی و مشابه سازی موقت دندانی با ونیر کامپوزیت اطمینان حاصل شد که طول دندانها کوتاه است . علاوه بر بستن دیاستم و تغییر رنگ با ونیر طول دندانها نیز افزایش یافت و در نهایت تناسب سن به لبخند ایشان بازگشت.

اصلاح طرح لبخند با بستن فاصله دندان

اصلاح طرح لبخند جهت درمان بهم ریختگی دندان

نا منظم بودن دندان ها جلوه نا مناسبی در دندان های فرد ایجاد می کند و موجب می شود طرح لبخند نامناسبی داشته باشید. تصویر زیر نمونه ای از اصلاح طرح لبخند است. همکار محترمی که جهت درمان بهم ریختگی دندان ها و اصلاح رنگ دندان ها مراجعه نموده و طی یک جلسه سه ساعته درمان انجام گردید. علت این که جهت معرفی در سایت تا تکمیل شدن دو فک صبر نکردیم این بود که اکثرا در اواخر سال مشاهده مجدد روی همکاران محترم کمی بعید به نظر میرسید. امیدوارم که روزی کار ایشان کامل شود.

اصلاح طرح لبخند جهت درمان بهم ریختگی دندان

 

[alert type=”success” title=”پیشنهاد مشابه” grey_skin=1 ]اگر مایل هستید از مجموعه عکس های طراحی و اصلاح طرح لبخند بازدید کنید روی دکمه زیر کلیک کنید[/alert]

[cws_button type=rounded size=medium link=/portfolio-type/ونیر-کامپوزیت/# ]گالری تصاویر طراحی خط لبخند[/cws_button]


مطالب مشابه

One thought on “نمونه کار های اصلاح طرح لبخند

  1. سایت مشهد گفت:

    ممنون خیلی خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *